پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118513
نوار غزه، ثقل مرکزي جبهه مقاومت اسلامي
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2907

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام در جمع مسئولين سپاه و شهرستان فارسان، اظهار داشت: قدرت و عزت نظام جمهوري اسلامي ايران مرهون تدابير داهيانه رهبر معظم انقلاب و ولايت ايشان بر جهان اسلام مي باشد.

حجت الاسلام سرافراز، افزود: ما بايد به خاطر اين نعمت بزرگ قدردان و شکر گذار باشيم و براي سلامتي و طول عمر ايشان دعا کنيم و قدرداني خود را با عمل به فرامين معظم له اثبات نماييم.

وي در ادامه، با بيان احاديثي پيرامون پرهيز از غفلت در بندگي خداوند،  به تشريح و تفسير خطبه قاصعه حضرت علي عليه السلام پرداخت و عوامل حبط اعمال انسان را بيان کرد.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام در بخش ديگري از سخنان خود به جنايات ددمنشانه رژيم غاصب صهيونيستي در سرزمين اشغالي به ويژه غزه، اشاره کرد و گفت: امروز ثقل مرکزي جبهه اسلام در باريکه غزه مي باشد و وظيفه همه ما در کنار آمادگي و حفظ انسجام خود براي ياري رساندن به مردم مظلوم و ستمديده فلسطين اشغالي، دعا براي رفع مظلوميت آنها و اطاعت از ولي امر مسلمين جهان است.

وي، در پايان با تشکر از زحمات حجت الاسلام سيد امين الله موسوي مقدم، مسئول سابق نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه فارسان از فرماندهان، مديران و کارکنان اين ناحيه خواست همانند قبل با حجت الاسلام سيد محمدرضا علوي ، مسئول جديد نمايندگي ولي فقيه در سپاه فارسان، همکاري کنند.

آيين توديع و معارفه مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهرستان فارسان با حضور مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان و جمعي ديگر از مسئولين استاني و شهرستاني در حسينه سپاه فارسان برگزار شد.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html